top of page

 

Επαγγελματικός Προσανατολισμός 

 

            Η επιλογή καριέρας στην σύγχρονη εποχή είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Οι γρήγοροι ρυθμοί με τους οποίους κινείται η κοινωνία, διαμορφώνουν διαρκώς νέες καταστάσεις αλλά και νέα επαγγέλματα. Σε αυτή την εποχή οι μαθητές του Λυκείου καλούνται σε μια τρυφερή ηλικία να αποφασίσουν τι επάγγελμα θα ακολουθήσουν για όλη τους την ενήλικη ζωή. Αυτή η απόφαση συχνά δημιουργεί στρες και φαίνεται αδύνατο να παρθεί. Η διαδικασία αυτή μπορεί να διευκολυνθεί μέσω της συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού. 

            Παράλληλα, η συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού απευθύνεται και σε φοιτητές που σκέφτονται την πορεία τους μετά την λήψη του πτυχίου. Μπορεί να βοηθήσει τοσο στην επιλογή μεταπτυχιακού προγράμματος ή άλλου είδους εξειδικεύσεων, όσο και στην πιο στοχευμένη αναζήτηση επαγγελματικής αποκατάστασης. Τέλος, ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι κατάλληλος και για ενηλικές που νιώθουν κουρασμένοι από την παρούσα επαγγελματική τους κατάσταση και αναζητούν κάτι νέο, πιο κοντά στα πραγματικά τους ενδιαφέροντα και ικανότητες. 

            Στο γραφείο μας, η διαδικασία συμβουλευτικής του Επαγγελματικού Προσανατολισμού γίνεται μέσω της χρήσης του παγκοσμίως γνωστού τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού Ariston Test, από πιστοποιημένη σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού. Μέσω της χρήσης του Ariston Test, η σύμβουλος μαζί με τον ενδιαφερόμενο είναι σε θέση να ανιχνεύσουν τόσο τα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα, όσο και τις ικανότητες του. Μέσω της συμβουλευτικής που ακολουθεί την διεξαγωγή του τεστ, έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν από κοινού τις επιλογές του και να συζητήσουν την περαιτέρω μαθησιακή του πορεία. Τέλος, μπορούν να ανιχνευθούν και συζητηθούν και ψυχοσυναισθηματικά εμπόδια που ίσως να δυσχεραίνουν την κατάκτηση του μαθησιακού στόχου, όπως η χαμηλή εικόνα εαυτού ή η σχέση με το περιβάλλον.

 

Λίγα λόγια για το Άριστον Τεστ

  • Υψηλοί Δείκτες Αξιοπιστίας και Εγκυρότητας

  • 5 διαφορετικά τεστ σε 1 (προσωπικότητας, ενδιαφερόντων, ικανοτήτων, εστίας προσοχής )

  • Άμεσα συνδεδεμένο με το ελληνικό πανεπιστημιακό σύστημα και τις υπάρχουσες πανεπιστημιακές σχολές

  • Βασισμένο στην τυπολογική θεωρία του Holland

  • Δεν μετρά μόνο το ενδιαφέρον αλλά και τις δυνατότητες του ενδιαφερόμενου

  • Δίνει το έναυσμα για την έναρξη της συμβουλευτικής διαδικασίας μεταξύ εγκεκριμένου συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού και ενδιαφερόμενου, μέσω της οποίας λύνεται το επαγγελματικό αδιέξοδο.

bottom of page